Re: celeron 400

Autor: Rafał Bartoszak <sprocket_at_sys.BezSpamu.pl>
Data: Tue 07 Feb 2006 - 08:35:13 MET

Dnia 2006-02-07 08:17:29, encja *Michał Kupski* wymodziła przez port 119
co następuje:

> W dobie dzisiejszych kodeków to wątpię, żeby C400 dawał radę.
> Jak mu się trafi popularny ostatnio zestaw h.264+ac3, to bez
> systemu w okolicach 1GHz nie pociągnie. Duron 600 jeszcze też
> na tym się tnie. Mój laptopowy Celeron 1.13GHz takoż (ale jest
> na dość kiepskiej platformie - jakieś VIA Apollo).

Kodeki, kodekami ale rozdzielenie kanałów na tym sprzęcie to obowiązek
moralny. ;) No i poza tym to temat TG ;)

Co do dekompresji - nie będą się upierał bo nie oglądam DIVIX'ów. Poza
tym to temat NTG. ;)

BTW - u znajomego DIVIX śmigał na Celeronie 300A. Chyba był troszkę
podkręcony (czyli typowo @100), ale dawał radę. O wersje kodeków i soft
do odtwarzania proszę mnie nie pytać ;)

--
pozdro...