Re: zawieszanie

Autor: Michał Kupski <miq_at_home.org>
Data: Mon 06 Feb 2006 - 17:13:16 MET

Hej !

Użytkownik "JoteR" <joter@pf.pl> napisał w wiadomości
news:ds7mr2$pfq$1@amigo.idg.com.pl...
> Czyli już nie tylko śmiem wątpić, ale nawet nabrałem niejakiej pewności:
> "płyty główne które robią reset jeśli stwierdzą że
> system operacyjny jest zawieszony" (cytat z pytania)
> nie istnieją w segmencie komputerów osobistych "zgodnych z IBM PC".
> Standard przemysłowy na razie zostawiam w spokoju.

O ile wiem, watchdog na płytach Advantecha wymaga chyba okresowego
ustawiania, bo jak się go w porę nie ustawi to się wyzeruje
i zresetuje komputer. Bez wspomagania jakimś programem chyba żaden
watchdog nie działa, w dowolnym systemie mikroprocesorowym.
A te płyty, tak w ogóle, to standardowy format ATX. Można z nich
złożyć typowy 'komputer osobisty "zgodny z IBM PC"' :)

--
Pozdrawiam
Michał Kupski -- Tarnowskie Góry