Re: Pamieć RAM a AGP

Autor: Zeus <nie_at_podam.pl>
Data: Mon 06 Feb 2006 - 17:12:42 MET

dnia poniedziałek, 6 lutego 2006 01:14 Kaja w wiadomości
<xp3rne9g0kzj$.1dl84fi60ykkk.dlg@40tude.net> napisał(a):

> W moim komputerze też jest ten komunikat, a to podobno dlatego, że
> (podobno) nie ma w moim komputerze AGP.
> Może ktoś to wszytsko objaśnić?
jeżeli karta graficzna jest zintegrowana z płytą najczęściej korzysta ona z
pamięci RAM komputera, gdyż nie ma własnej.
Jeżeli karta jest na AGP/PCI/PCI-E to ma własną pamięć i nie musi korzystać
z RAMu, aczkolwiek może to robić.
wielość pamięci zajmowanej przez kartę graficzną ustawia się w BIOSie w
opcji "AGP Aperture Size" lub podobnie

--
Pozdrawiam
Zeus