Re: Nowy do laptopa

Autor: Shreek <NOSP_at_M>
Data: Sun 05 Feb 2006 - 13:04:00 MET

Użytkownik "Tomek" <tomasz.berbec@WYTNIJ.gazeta.pl> napisał w wiadomości
news:ds4opj$gs7$1@inews.gazeta.pl...

> Teraz juz nie mam pomyslow co to mogloby byc.
> Ma ktos jakies pomysly jak go uruchmić w laptopie?

Trudno powiedzieć bo nie podajesz modelu notebooka a może ktoś by się
znalazł kto ma taki sam i sprawę przećwiczył.

Tyle co Ci mogę powiedzieć to to, że niektóre notebooki potrzebują
specjalnie przygotowanego dysku z tzw partycją diagnostyczną.
Taki dysk przygotowuje się w ten sposób, że do notebooka montujesz dysk bez
partycji i uruchamiasz kompa ze specjalnej dyskietki, na której znajduje się
soft potrzebny do założenia tejże partycji i skonfigurowania jej.

Dopiero później partycjonujesz dysk "normalnie" i instalujesz system. Ta
specjalna partycja jest w systemie nie widoczna.

--
Mirosław
GG: 1119311