Re: Nowy do laptopa

Autor: Tomasz Berbec <tomasz.berbec_at_NOSPAM.gazeta.pl>
Data: Sun 05 Feb 2006 - 13:12:19 MET

> Trudno powiedzieć bo nie podajesz modelu notebooka a może ktoś by się
> znalazł kto ma taki sam i sprawę przećwiczył.

Laptop to sony vaio pcg-505e

> Tyle co Ci mogę powiedzieć to to, że niektóre notebooki potrzebują
> specjalnie przygotowanego dysku z tzw partycją diagnostyczną.
> Taki dysk przygotowuje się w ten sposób, że do notebooka montujesz dysk bez
> partycji i uruchamiasz kompa ze specjalnej dyskietki, na której znajduje się
> soft potrzebny do założenia tejże partycji i skonfigurowania jej.
>
> Dopiero później partycjonujesz dysk "normalnie" i instalujesz system. Ta
> specjalna partycja jest w systemie nie widoczna.

Tylko ze ja z dyskiem tym wyjetym 2 GB przerabialem taka sama precedure
i dzialal bez problemow, mi to wyglda jak by cos bylo zapisane w mbr
np jakies menu startowe albo wlasnie taka ukryta partycja z poprzedniego
laptopa. Ale zaden ani ranish ani partition magic nie pokazuje takiej
partycji.
Pozdr
TB