Nowy do laptopa

Autor: Tomek <tomasz.berbec_at_WYTNIJ.gazeta.pl>
Data: Sun 05 Feb 2006 - 12:50:11 MET

Witam
Mam taki problemik mianowicie:
mam starego laptopa z 2GB dyskiem
i laptop nie zadnego napedu komunikuje
sie ze swiatem poprzez siec glownie ale ma
usb i irde wiec zawsze potrzebne sterowniki
mozna na niego wgrac, kupilem do niego
dysk 6,5 GB jako ze niema napedu wpiolem go
do stacjonarnego komputera usunalem stare
partycje zalozylem nowe, sformatowalem
z kopiowaniem systemu przeladowalem
i dysk wstaje jako pierwszy i to by bylo
dobrych wiesci na tyle. Wlozylem dysk do laptopa
a tam po starcie wyrzuca mi komunikat:
"niewłaściwy dysk, włóż poprawny dysk i nacisnij
klawisz" (bios rozpoznaje go) wlozylem z powrotem
do stacjonarnego i uruchamia sie z tego dysku.
 Robilem tak z dyskiem poprzednim 2GB jak mi
 kiedys cos sie wysypalo i zadzialalo bez problemow.
Teraz juz nie mam pomyslow co to mogloby byc.
Ma ktos jakies pomysly jak go uruchmić w laptopie?
Pozdr
TB