Re: Sempron, GIGABYTE, FX5200 - problem, duży problem

Autor: Rafał Bartoszak <sprocket_at_sys.BezSpamu.pl>
Data: Sun 05 Feb 2006 - 12:52:34 MET

Dnia 2006-02-05 12:39:35, encja *duzy* wymodziła przez port 119 co
następuje:

[...]
> A zasilacze mogą sie popsuć tak że płyta działa wiatraczki sie kręcą tylko
> grafika nie pracuje?
> Mam ten sam problem i na zasilaczu kolegi też mi nie działa.

Nie chodzi o to, że jest popsuty, tylko że jest za słaby.
Zasilacz daje tyle prądu, ile może, ale jak urządzenie dostaje go zbyt
mało, to nie startuje.
Słabo zasilana karta grafiki może pracować niestabilnie, albo się wręcz
zawiesić (także na starcie)

Dość typowym objawem kiepskawego zasilacza jest to, że jak po takim
nieudanym starcie zrobimy twardy reset, to komputer startuje normalnie.

--
pozdro...
[ |>|>|> sprocket  |   sprocket@sys.BezSpamu.pl    ]