Re: Czy nadal warto kupic monitor LCD z cyfrowym zlaczem?

Autor: Dv <davidj.no.spam_at_o2.pl>
Data: Sat 04 Feb 2006 - 18:15:42 MET

>Na korzyść jakiego złącza?

na takie pytania chyba sie nie odpowiada !

mam NEC 1560NX i używam DVI i kolorki jakby zywsze,
ale sie zastanawiam czy nadal jest sens popularyzowania tego zlacza bo
znowu wchodza jeszcze lepsze standardy np. HDMI (nie wiem czy dobry
skrot), a takze ponoc jakis nowy ma miec premiere od zrzeszonych
producentow ktory nawet dzwiek bedzie mogl przesylac - takie super
uniwersalne male zlacze (nie pamietam nazwy)

pzdr.
Dv
[ROT13] qnivqw@b2.cy