Re: Defragmentacja

Autor: Paweł <ppf9_at_USUN_TOpoczta.fm>
Data: Sat 04 Feb 2006 - 18:12:50 MET

wik wrote:
> ciekaw jestem, czy ktos robil takie testy. wynik moze byc
> zaskakujacy, ale czy uda sie rzeczywiscie uzyskac podobny
> spofob fragmentacji danych w przypadku fat32 i ntfs?
W Chipie bodajże styczniowym lub grudniowym był test
defragmentatorów i z tego co pamiętam wygrał program
PerfectDisk, a na drugim miejscu był(nie jestem pewny nazwy)
O&O Defrag. Oba przetestowałem i jedno co mogę powiedzieć to
to, że oba są bardzo szybkie na NTFS-ie, a na FAT32 są
strasznie wolne. Wydaje mi się jednak, że Perfectisk był
jednak ciut szybszy na FAT niż O&O.

Pozdrawiam
Paweł

--
Jeśli chcesz się podzielić swoją wiedzą, zajrzyj na stronę
www.wikipedia.pl