Padła płyta główna!? Co jeszcze jestem w stanie zrobić!?

Autor: XWindowsMen <kuri.ZrOb.CoS.z.Tym_at_op.pl>
Data: Sat 04 Feb 2006 - 19:03:07 MET

Witam.
Sytuacja wygląda następująco.
MOBO PcChips M726MRT (PGA370&Slot1; AGP, 2PCI, 1ISA, AT&ATX) się 'odpala'
ale nie daje obrazu na kartę graficzną (ani na AGP, PCI oraz ISA :/)

- wszystkie zworki ustawione, włącznie z taktowaniem procesora
- żąglowanie RAM'em też niewiele dało
- zasilacz AT / ATX - bez rezultatu
- CLEAR CMOS, eksperymenty z bateryjką - podobnie
- podmiana na inny, podobny procesor i też zonk

Co jeszcze mogę, zrobić aby coś z tej płyty dało zrobić? Nawet
uaktylnił bym BIOS, ale nawet tego zupełnie początkowego okna nie
widzę... black-screen, o rozruchu FDD nie wspomnę :/

Jakieś pomysły prócz tego by ubrać glany, pójść na śmietnik i
pobawić się w 'dewastatora H/W' Chciałbym się jeszcze z tym MOBO
pogimnastykować, więc sprzedaż na Alledrogo jako 'niespawdzona od
kumpla' to ostateczność ;) Pozdrawiam.