Re: Upgrade laptopa ?

Autor: Michał Kupski <miq_at_home.org>
Data: Sat 04 Feb 2006 - 12:27:39 MET

Hej !

Użytkownik "Ireneusz" <irek6311wytnij@nospam.op.pl> napisał w wiadomości
news:ds1vgd$pu$1@news.onet.pl...
> Laptop to namiastka PC domowego i niestety musisz sie z tym pogodzic ,

Domowe mam dwa, a laptop jest służbowy :)
Ale czasem na wyjeździe mam do dyspozycji tylko jego...

> wszelkie modyfikacje sa bardzo kosztowne ,
> w twoim wypadku pelne Pentium M moze troche wzmocnic Laptopa ...

Tylko że zostaje kwestia zgodności podstawki, chipsetu,
FSB, napięć etc. i tego właśnie nie jestem pewien.
Może poszłoby PIII M SL637 1.26MHz, ale pewności nie mam.

> kosci RAM ... 2 x 512 ... tu modernizacja tansza ...

W tej chwili jest 128 + 512, ale ponieważ to jest SDRAM 133
to wątpię, żeby zysk był znaczący. System jest odchudzony
z wszelkich niepotrzebnych rezydentów i usług, ale
przepustowości pamięci już nie zwiększę...

> i przyspieszy Laptopa > jesli duzo ogladasz filmy moze
> Lepsza karta dzwiekowa na PCMCIA albo USB ...

Zewnętrzna karta ? No, to może coś pomóc. W tej chwili dźwięk
jest z jakiejś integry VIA. Dzięki za sugestie.

--
Pozdrawiam
Michał Kupski -- Tarnowskie Góry