Re: Upgrade laptopa ?

Autor: Ireneusz <irek6311wytnij_at_nospam.op.pl>
Data: Sat 04 Feb 2006 - 11:25:44 MET

Użytkownik "Michał Kupski" <miq@home.org> napisał w wiadomości
news:drv5uk$qqj$1@news.onet.pl...
> Witam !
>
> Mam laptopa HP xe4100 z procesorem Mobile Celeron 1.13 GHz,
> szyna 133MHz, oznaczenie kodowe SL642 na podstawce
> microFCPGA 478. Platforma to Via Twister-T + VT8231.
> Pytanie - czy da się ten system jakoś przyspieszyć, np.
> wymieniając procesor ? I czy to w ogóle jest możliwe ?
> Najszybszy Celeron z tej linii to zaledwie 1.2GHz,
> czyli zysk prawie żaden. Jakieś mobilne Pentium ?
> Laptop spisuje się w sumie dobrze, ma ponad 600MB pamięci,
> ale przy oglądaniu filmów w .mkv czy .ogm zaczyna haczyć,
> nie mówiąc już o zabójczych dla niego kombinacjach
> [...]
wszelkie modyfikacje sa bardzo kosztowne ,
w twoim wypadku pelne Pentium M moze troche wzmocnic Laptopa ...
kosci RAM ... 2 x 512 ... tu modernizacja tansza ... i przyspieszy Laptopa
jesli duzo ogladasz filmy moze Lepsza karta dzwiekowa na PCMCIA albo USB ...

Pozdrawiam Ireneusz
GA-7N400 Pro2 , AMD Barton 2600@3000 ,
PC3200 1024MB Kingston ,
2x 160GB Seagate ST316082 7AS ,