Asus A8N-SLI Deluxe - dwa Raidy ???

Autor: stoker <stoker_at_chello.pl>
Data: Sat 04 Feb 2006 - 12:15:53 MET

mam pytanko o raidy zaimplementowane w plytach asus a8n
- chcialbym zapytac czy robi jakas roznice w sensie osiagow
z ktorego z tych raidow skorzystam ?

drugie pytanko nawet wazniejsze niz pierwsze - czy jest
akceptowalne podpiecie pod raid dwoch dyskow roznej
wielkosci ? obecnie mam dysk 200 mb samsung sata-II
i chce kupic drugi taki sam bo sa ciche i niezle ale jak
zobaczylem ceny to mysle, ze moge kupic 250 mb ...
tylko pytanie jak to bedzie chodzilo w raid - jeden dysk
200 a drugi 250 - chce zeby to byl tryb taki jak by to byl
jeden fizyczny dysk ...

dzieki :)