Sprzęt pod Vist

Autor: Karol <m_at_il.com.pl>
Data: Sat 04 Feb 2006 - 12:15:30 MET

Czesc
Chcę kupić kompa, ale zastanawiam się (na razie teoretycznie) czy będę mógł
przejść z czasem na Windows Vista (nawet rezygnując z graficznych
wodotrysków).
Po prostu poczytałem, co będzie w nowym systemie jest wielce prawdopodobne,
że może w przyszłości będę chciał z jego usprawnień skorzystać

Oto mniej więcej konfiguracja komputera, który nabędę w niedalekim czasie:

Procesor: AMD Athlon64 3000 Socket 939 (może kiedys kupię na Allegro AMD
Athlon 64 X2)
RAM: 512 na początek
Dysk jakieś 160- 200 GB
Nagrywarka DVD

Martwi mnie jednak fakt, że kupuję komputer przed premierą systemu, więc
siłą rzeczy jest on pisany pod sprzęt, który nie jest jeszcze konfiguracją
podstawową (Econo). Będzie można normalnie na tym pracować?