Upgrade laptopa ?

Autor: Michał Kupski <miq_at_home.org>
Data: Fri 03 Feb 2006 - 09:57:47 MET

Witam !

Mam laptopa HP xe4100 z procesorem Mobile Celeron 1.13 GHz,
szyna 133MHz, oznaczenie kodowe SL642 na podstawce
microFCPGA 478. Platforma to Via Twister-T + VT8231.
Pytanie - czy da się ten system jakoś przyspieszyć, np.
wymieniając procesor ? I czy to w ogóle jest możliwe ?
Najszybszy Celeron z tej linii to zaledwie 1.2GHz,
czyli zysk prawie żaden. Jakieś mobilne Pentium ?
Laptop spisuje się w sumie dobrze, ma ponad 600MB pamięci,
ale przy oglądaniu filmów w .mkv czy .ogm zaczyna haczyć,
nie mówiąc już o zabójczych dla niego kombinacjach
typu h.264+ac3...

Zaznaczam - chodzi mi o przyspieszenie _tego_ laptopa,
nie o wymianę na inny :)

--
Pozdrawiam
Michał -- Tarnowskie Góry