Re: jaka plyte glowna

Autor: zanies <news_at_zanies.org>
Data: Thu 02 Feb 2006 - 20:32:12 MET

PaRaDzIqS napisał(a):
> ja najczesniej kupuje sprzet w miescie wiec nie mam tego problemu.
> co do tej plyty, czytalem duzo pozytywnych komentarze, ale rowniez zadarza
> sie takie mowiace ze firma asrock to niziutka polka, czeste zwisy systemu,
> ogolnie niestabilne dzialanie systemu itp.
> czy to potwierdzone sytuacje czy jedynie fanatycy innych firm sie
> wypowiadali?

Ja powiem tak, skladalem juz nie jeden komputer na plytach ASRock'a.
Zgadzam sie z tym co napisales, ze nie sa one z wysokich polek.Sa to
tanie plyty mimo tego stabilne i godne uwagi. Nie maja tez wielkich
mozliwosci jesli chodzi o OC. Uzywalem, skladalem rozne modele i nigdy
nie mialem z nimi zadnych problemow.

--
zanies      MD5: a1c08fcf1397789a4b088b5b0eed18d6