Re: jaka plyte glowna

Autor: PaRaDzIqS <cnenqmvx_at_jc.cy-rot13>
Data: Thu 02 Feb 2006 - 19:39:13 MET

Użytkownik "ikar" <ikar@wks.slask.pl> napisał w wiadomości
news:drtida$iii$1@inews.gazeta.pl...

> Użytkownik "zanies" <news@zanies.org> napisał w wiadomości

> tylko nie kup w tym sklepie bo pozniej same problemy w przypadku awarii
> sprzetu z serwisem
>
> pozdrawia
>
> ikar

ehehhe to zrobiles im reklame ;) ale w sumie jesli masz potwierdzone
informacje to twoja wypowiedz moze pomoc innym.
ja najczesniej kupuje sprzet w miescie wiec nie mam tego problemu.
co do tej plyty, czytalem duzo pozytywnych komentarze, ale rowniez zadarza
sie takie mowiace ze firma asrock to niziutka polka, czeste zwisy systemu,
ogolnie niestabilne dzialanie systemu itp.
czy to potwierdzone sytuacje czy jedynie fanatycy innych firm sie
wypowiadali?

--
...:::PaRaDzIqS:::...
[ Gigabyte GA-7VAXP |  Athlon XP 2200+ | 1GB DDR(333) | Maxtor 60 GB ]