Re: jaka plyte glowna

Autor: ikar <ikar_at_wks.slask.pl>
Data: Thu 02 Feb 2006 - 20:31:00 MET

Użytkownik "PaRaDzIqS" <cnenqmvx@jc.cy-rot13> napisał w wiadomości
news:drtjjq$fas$1@nemesis.news.tpi.pl...
> ehehhe to zrobiles im reklame ;) ale w sumie jesli masz potwierdzone
> informacje to twoja wypowiedz moze pomoc innym.
> ja najczesniej kupuje sprzet w miescie wiec nie mam tego problemu.
> co do tej plyty, czytalem duzo pozytywnych komentarze, ale rowniez zadarza
> sie takie mowiace ze firma asrock to niziutka polka, czeste zwisy systemu,
> ogolnie niestabilne dzialanie systemu itp.
> czy to potwierdzone sytuacje czy jedynie fanatycy innych firm sie
> wypowiadali?

problem w tym ze ja kupilem tam 2 i pol zetawu (te pol to w czesciach) i
kurde jak sie zacczely dyski sybac (czekalem na nie po misiac a po powrocie
i tak byl zepsuty) lub karta graf. gdzie nosilem ja do serwisu 3 razy zanim
dostalem nowa... zreszta byl kiedys temat na regionalnych wroclaw na temat
ich serwisu i nie chce mi sie o nich gadac.... wiem tylko jedno - nie chce
tam juz nic kupowac pomimo ze ceny maja calkiem fajne.

pozdrawia

ikar