Re: Turion vs Celeron

Autor: Rafał Bartoszak <sprocket_at_sys.BezSpamu.pl>
Data: Thu 02 Feb 2006 - 20:16:45 MET

Dnia 2006-02-02 14:00:41, encja *Radosław Sokół* wymodziła przez port
119 co następuje:

[...]
> Tutaj w razie potrzeby masz całkiem spory artykuł o
> pamięci cache:
> http://www.grush.one.pl/article.php?id=cache

Przeczytałem sobie, całkiem przyjemny...
Pozwolę sobie tylko zauważyć, że cały czas (uparcie!) twierdzisz, jakoby
Intel wyprodukował procesor 80486, co jest oczywistą nieprawdą ;) Ten
procesor nazywał się i486(TM). (Gadaliśmy o tym chyba jakieś 5 lat temu
;))

A tak bardziej serio, spotkałem się kiedyś z określeniem "kolorowania
cache", 8-16 kolorowy cache itp... Cóś mi dzwoni, że chodzi o jakieś
wsparcie dla wielozadaniowości, wiesz coś może na ten tenat ?

--
pozdro...
[ |>|>|> sprocket  |   sprocket@sys.BezSpamu.pl    ]