problemy z połaczeniem z serwerem

Autor: Biernas <fliper_5_at_interia.pl>
Data: Thu 02 Feb 2006 - 20:01:16 MET

Mam problem.
Chcialem sobie pograc na prywatnym serwerze MU online, zarejstrowalem sie na
dany serwer, sciagnelem klienta, odpaliłem przez launchera3PL przed
odpowiedznie IP i port(standard 44405) no i jak gra mi wchodzi to w głównym
menu nie ma pokazanego żadnego serwera:/ Pomyslalem ze to wina serwera wiec
poszedlem na inny. Zrobilem to co w poprzednim(ten sam port byl) i gdy
wlaczam gre jest to samo - nie pojawia mi sie serwer. Spróbowałem jeszcze na
5 innych serwerach i miałem to samo (pytałem sie innych uzytkowników danego
serwera i mówili ze oni spokojnie wchodza). Czy macie jakos na to rade by mi
sie serwer pokazywał???
I jeszcze jedna prośba. Znacie jakies fajne serwerki z nowymi mapkami, z exp
co najmnije 700x i drop co najmniej 65%????

Z góry dziekuje za odpowiedz