Re: Nagrywarka DVD

Autor: PAndy <pandrw_at_poczta.onet.pl>
Data: Thu 02 Feb 2006 - 16:40:17 MET

"Jaro" <j_jaro@WYTNIJ.TO.wp.pl> wrote in message
news:drt847$mo9$1@atlantis.news.tpi.pl...

> LG GSA-4167B (tania, nie ma lightscribe)

4167 nie polecam - znajomy kupil i ma klopoty z nagrywaniem na niektorych
nosnikach (TDK)

> LG GSA-4163B (według opinii używkowników jedna z lepszych nagrywarek LG i
> ogólnie, ale bardzo ciężko ją jeszcze dostać)

4163 mam i jestem zadowolony - nie mialem klopotu z wiekszoscia posiadanych
nosnikow...

co do reszty pytan... trudno mi cos polecic - nie nagrywam nawet kilkunastu
plyt w miesiacu wiec nie mam tak bogatych jak niektorzy nagrywajacy
kilkanascie dziennie... ;)