Re: Nagrywarka DVD

Autor: zanies <news_at_zanies.org>
Data: Thu 02 Feb 2006 - 17:32:25 MET

Jaro napisał(a):
> Witam!
> Która z niżej wymienionych nagrywarek jest według Was godna uwagi?
> LG GSA-4166B (chyba troche trudno dostępna, ale ma lightscribe)

Moja LG GSA-4166B ma problemy z nagrywaniem tanich plytek
CDR/DVD+R/DVD-R. Natomiast idealnie nagrywa na plytkach TDK i Verbatimach.

> Co sądzicie o lightscribe oraz o labelflash?

Wystarczy zerknac na porownanie obu technologii.
Za LabelFlash napewno przemawia ilosc uzyskiwanych odcieni (ktora jest
znacznie wieksza niz w przypadku LightScribe), szybkosc wypalania
grafiki i wytrzymalosc nadruku. (nadruk z LS jest podatny na scieranie sie).

> Jak z dostępnością płytek
> obsługujących systemy?

Ja w swoich okolicach mialem problem z dostepnoscia plytek z
LightScribe, zmuszony bylem zamawiac w jakims sklepie internetowym.
Teraz jest troche lepiej, natomiast plytek z LabelFlash jeszcze nie
widziale (zapewne w wiekszych miastach jest lepiej)

Jednak w obu przypadkach plytki sa dosyc drogie.

Pozdrawiam.

--
zanies      MD5: a1c08fcf1397789a4b088b5b0eed18d6