Nagrywarka DVD

Autor: Jaro <j_jaro_at_WYTNIJ.TO.wp.pl>
Data: Thu 02 Feb 2006 - 16:22:29 MET

Witam!
Która z niżej wymienionych nagrywarek jest według Was godna uwagi?
LG GSA-4166B (chyba troche trudno dostępna, ale ma lightscribe)
LG GSA-4167B (tania, nie ma lightscribe)
LG GSA-4163B (według opinii używkowników jedna z lepszych nagrywarek LG i
ogólnie, ale bardzo ciężko ją jeszcze dostać)
NEC ND-4551A LabelFlash DVD-RAM

Co sądzicie o lightscribe oraz o labelflash? Jak z dostępnością płytek
obsługujących systemy?
Nagrywarka ma być cicha(cdrw mam liteon'a i hałasuje niemiłosiernie),
niezawodna ;) Nie miałem styczności z nagrywaniem DVD więc ciężko mi się
wypowiedzieć co do poszczególnych funkcji, które powinna posiadać.
Czy według Was warto porywać się na nagrywarki z lightscribe albo
labelflash? Jeśli nie, to brać lg 4167b czy może jakąś benq?

Z góry dziękuję Wam za pomoc
pozdrawiam
Jaro