Re: jaka karta graficzna do P III 866?

Autor: botanix <botanix_at_master.pl>
Data: Thu 02 Feb 2006 - 16:22:44 MET

> Zwykłą czy XT, bo jakieś wynalazki typu PRO czy SE chyba nie wchodzą w
> rachubę. Zaznaczam że zasilaczyk mam tylko 145 W. Dowiedziałem się że
> wersje
> z wiatrakiem(XT) są bardziej prądożerne więc może poprzestać na zwykłym
> 9550
> z radiatorem. Może zasilacz pociągnie. A tak przy okazji, jeżeli monitor
> jest
> podłączony do zasilacza, to pobiera prąd z zasilacza czy jest tam
> jakaś "przelotka"? Jeżeli z zasilacza, to gdybym monia podłączył do sieci
> [...]
Jeśli planujesz zakup na allegro to często się spotkasz z ogłoszeniami typu
Radeon 9550=>9600Pro czy coś takiego. Czyli ktoś zwięszkył im taktowanie
wgrywając nowy bios( jeśli się boisz albo nie chcesz podkręcać to całkiem
niezłe rozwiązanie). Jednak ja bym wziął zwykłego Radeon 9550 firmy Gigabyte
i koniecznie 128bit ( kręcą się bardzo dobrze i nawet po OC doś mocnym nie
wymagają dodatkowego chłodzenia ). Co do monitora to nie obciąża on twojego
zasilacza ale i tak powinieneś ten zasilacz zmienić na coś mocniejszego.
Pozdrawiam
Botanix