Re: jaka karta graficzna do P III 866?

Autor: jag10 <jag10_at_op.pl>
Data: Thu 02 Feb 2006 - 11:46:46 MET

>Od tego pieprzenia to aż głowa boli człowieku...Co ty za pierdoły ludziom
>wciskasz?. W takim razie weź przykładowo celerona 500MHz wsadź tam tego
>swojego durnego GF2MX ( wykorzystanego w pełni ) a potem zamień ją na
>GF4Titanium 4600 ( najmocniejsza na AGPx4 - i wykorzystana tylko np. w 50%)
>i zobacz czy nie będzie różnicy, "czy nic to nie da". Wzrost wydajności

będzie kilkukrotny mimo słabego procka i twojego "niewykorzystania w pełni".

>Owszem słaby procesor to w tym wypadku wąskie gardło, ale każda mocniejsza
>karta da lepsze wyniki w grach. A ten radeonik 9550, nie dość, że będzie
>śmigał, to jeszcze grafa będzie ładna.
>
>Dzięki. Tak własnie podejrzewałem. A którą wersję R9550 byś mi polecił.
Zwykłą czy XT, bo jakieś wynalazki typu PRO czy SE chyba nie wchodzą w
rachubę. Zaznaczam że zasilaczyk mam tylko 145 W. Dowiedziałem się że wersje
z wiatrakiem(XT) są bardziej prądożerne więc może poprzestać na zwykłym 9550
z radiatorem. Może zasilacz pociągnie. A tak przy okazji, jeżeli monitor jest
podłączony do zasilacza, to pobiera prąd z zasilacza czy jest tam
jakaś "przelotka"? Jeżeli z zasilacza, to gdybym monia podłączył do sieci to
nowa karta graficzna chyba nie będzie bardziej obciążać zasilacza niż monitor.

     archiwum i przeszukiwanie newsów
        http://www.polnews.pl