Re: Pytanie o pamięci DDR

Autor: NOKGAMER <odpowiadaj_na_grupie_at_post.pl>
Data: Thu 02 Feb 2006 - 14:29:09 MET

Użytkownik "Marek" <marmaks@wp.pl> napisał w wiadomości
news:drrdkc$l82$1@nemesis.news.tpi.pl...
> Witam
>
> Jeżeli dobrze Cie zrozumiałem to ja miałem taki problem że pamiątki
> Twinmosy 512 (3200) cl2,5 ustawione ne 166 źle działały w mojej płycie
> Asus A7N8X objawy były takie że nie mogłem uruchomić niekórych gier,
> czasami wychodziło jeszcze z innych do windy a dodatkowo komp robił
> zwisy.

Jesteś jedynym mądrym, który odpowiedział w tym wątku. Zrozumiałeś pytanie
i dałeś konkretną odpowiedź. Dziękuję Ci wielce.

Autor tej odpowiedzi pokazał klasę. Tylko tacy ludzie jak on powinni móc tu
pisać, reszta na podwórko szkoły specjalnej (nie wierzę w dyslekcję jak i
brak zroumienia prostego tego pytania).