Re: Pytanie o pamięci DDR

Autor: NOKGAMER <odpowiadaj_na_grupie_at_post.pl>
Data: Thu 02 Feb 2006 - 11:49:28 MET

Użytkownik "NOKGAMER" <odpowiadaj_na_grupie@post.pl> napisał w wiadomości
news:drnvml$lh6$1@sunflower.man.poznan.pl...
> Czy zdarzyło się komuś by moduł DDR sygnowany na 400MHz 2,5 CL chodził
> niepoprawnie w płycie na ustawieniu 333MHz 2,5 CL?!

Podawałem prędkość nominalną, czepiacie się jak pijany płotu, ale nie
rozumiecie prostego pytania. Pytałem, czy przytrafił się opisany przypadek -
łatwo zrozumieć, że pytanie dotyczy cudzych, zauważonych przypadków.
Niektórych logika, jak ortografia, nie funkcjonuje najlepiej.
Czasami jak pytanie nie dotyczy Was, to wstrzymajcie się od debilowania.
Zbyt dużo tu takich.