Re: pamieci

Autor: NOKGAMER <odpowiadaj_na_grupie_at_post.pl>
Data: Thu 02 Feb 2006 - 13:19:13 MET

Użytkownik "Łukasz Ledóchowski" <lukled@tlen.pl> napisał w wiadomości
news:drrgvb$1g$1@inews.gazeta.pl...
> Michał wrote:
>
> Nie wiadomo. Im więcej kości pamięci w komputerze tym większe
> prawdopodobieństwo, że nie będzie działać razem. Jeżeli kupujesz nową
> pamięć, wybierz tego samego producenta od którego masz poprzednie.

Producent tu nic nie ma do rzeczy, a liczy się konstrukcja modułu i samej
kości pamięci.
W praktyce (teoretycznie) nawet dwa moduły PC3200 mogą źle pracować na 333
MHz. Patrz wątek powyżej, gdzie jeden tylko człowiek odpowiedział rozsądnie,
potwierdzając moje teoretyczne obawy.
Oczywiście łączenie PC2700 i PC3200 jest dalece ryzykowne, ale jak to znamy
w praktyce, czasami może nie stwarzać problemów, czym posiłkują się mniej
doświadczeni "znawcy tematu". Moim zdaniem nie ma celu ryzykować. Pamięci
PC2700 512MB (Kingston) mogę dostać nowe na gwarancji (chyba wieczysta jest
na nie) za 180zł. Poszukaj, a też znajdziesz. Mimo to w tej sytuacji starą
radzę sprzedać.