Re: LCD Noob

Autor: Friend <nospam_at_friend.pl>
Data: Thu 02 Feb 2006 - 08:58:31 MET

> Jednak czy ten Radeon poradzi sobie z
> obecnymi tytulami w 1680x1050 (ew. 1280x1024) - w co watpie - czy tez
> czeka mnie zabawa z nizsza rozdzielczoscia ew. wymiana karty na cosik
> lepszego? Ostatnio testowalem NFS MW w rozdzielczosci bodajze 1280 x
> 720 i karta dostawala zadyszki... wiec chyba nieciekawie to bedzie
> wygladac na tym widescreenie...

Niestety musze potwierdzic Twoje obawy, zeby grac w obecne gry w
1680x1050 trzeba miec mocny szprzęt, ja mam podobny problem i
juz dawno kupił bym LCDka z większą rozdziałką ale testowałem na obecnym
sprzęcie (P4_3GHz+GF6800) i nie wygląda to ciekawie.

Na takim LCD byłbym zmuszony grac w 1440x900 lub 1280x800, jak piszesz
ze u Ciebie nawet 1280x720 NFSMW sie dławi to będzie kiepsko.

PS. Na dniach pojawiło się kilka bardzo ciekawych monitorów 20"
panoramicznych jak Philips 200W6CS/00 czy nec 20WGX2 6ms (szczegolnie
ten drugi przeznaczony dla wymagających graczy zapowiada się
rewelacyjnie)