Re: LCD Noob

Autor: Johnny <polkiu_at_TNIJTO.poczta.fm>
Data: Wed 08 Feb 2006 - 22:12:36 MET

Użytkownik "Friend" <nospam@friend.pl> napisał w wiadomości
news:drse4v$li0$1@inews.gazeta.pl...
> Niestety musze potwierdzic Twoje obawy, zeby grac w obecne gry w
> 1680x1050 trzeba miec mocny szprzęt, ja mam podobny problem i
> juz dawno kupił bym LCDka z większą rozdziałką ale testowałem na obecnym
> sprzęcie (P4_3GHz+GF6800) i nie wygląda to ciekawie.

dzisiaj zaczalem testowac belinee i jak na razie jestem zaskoczony,
odpalilem half life 2 w 1680x1050 (ustawienia video na max bez
antialiasingu) i w ogole sie nie dlawi (Radeon x700, P4_3GHz, 1GBRAM).
Myslalem ze w ogole nie bedzie mozliwa gra w tej rozdzielczosci, a tu
prosze. Zaskoczenie in plus.
Ide testowac dalej... :)