LCD Noob

Autor: Johnny <polkiu_at_TNIJTO.poczta.fm>
Data: Wed 01 Feb 2006 - 20:47:02 MET

chcialem sie zapytac w kwestii elcedekow, niewielki z nimi mialem dotychczas
kontakt a nurtuje mnie jedno. obecnie mam wysluzonego crt i za tydzien
zamierzam przeniesc sie na Beline'e 102035W, ktorej rozdzielczosc nominalna
wynosi 1680 x 1050. z tego co slyszalem najlepiej jest na lcd pracowac w
rozdz. nominalnej - przy zmianie rozdzialki na mniejsza odczuwalny jest
spadek jakosci obrazu. moja karta - Radeon X700 - z pewnoscia poradzi sobie
z taka rozdzialka w zwyklej pracy, jednak nurtuje mnie kwestia gier.
niewiele gram - tylko popularniejsze tytuly 3d (fps, scigalki) i dotychczas
wystarczala mi rozdzialka 800x600 (ew. 1024x768) z full ustawieniami i
wszystko ladnie "hulalo" bez zajakniecia. Jednak czy ten Radeon poradzi
sobie z obecnymi tytulami w 1680x1050 (ew. 1280x1024) - w co watpie - czy
tez czeka mnie zabawa z nizsza rozdzielczoscia ew. wymiana karty na cosik
lepszego? Ostatnio testowalem NFS MW w rozdzielczosci bodajze 1280 x 720 i
karta dostawala zadyszki... wiec chyba nieciekawie to bedzie wygladac na tym
widescreenie...

Dzieki za info.