Re: radeon 9600 + biostar = przewaznie no boot

Autor: news.tpi.pl <brak_maila_at_nie.ma>
Data: Thu 02 Feb 2006 - 02:33:29 MET

> Ciężko będzie...

dokladnie tak

> Na płycie masz podłączone "dodatkowe" 4-pinowe złącze zasilające ?
> Komputer w ogóle nie startuje ? Czy może bootuje się, sprawdza stacje
> dyskietek, startuje windows, tyle że bez obrazu ?

komputer startuje
kreca sie wiatraki (na grafice tez) i koniec
dioda na monitorze miga zielonym swiatlem
koniec
brak ekranu, beeper nie pipczy (po tym wnosze ze nawet komputer nie
przechodzi postu), fdd nie jest sprawdzany

> Sprawdz czy nie daje przypadkiem obrazu na 2-gim wyjściu divi lub
> TVout.

hm
o tym nie pomyslalem, niestety nie mam mozliwosci

> Wsadź starą kartę i pozmieniaj w biose: AGP i AGP aperture size ustaw
> na sztywno. AGP Driving Value przetestuj np. FF, EA, C5.
> Protestuj różne kombinacje.

agp x8 jest tylko ta opcja
aperure size ustawione na 128
opcja driving value nic mi nie mowi wiec nie ruszalem

wyszedlem w zalozeniach ze reset biosu, da mi najbardziej standardowe opcje
na ktorych powinno pojsc

> Wgraj do Radka oryginalny bios 9550.

rozwazam to jako ostatnia mozliwosc
z natury nie ingeruje w sprzet az tak

> Zmień płytę główną (stara via + intel to bardzo kiepskie połączenie)
> lub zmień kartę :( . Może się okazać, że problem jest z natury tych
> magicznych i inny radek 9600 działa bez żadnych scen.

no najgorsze to jest to, ze dwa razy ten komputer sie odpalil
wiec cos z magicznosci tutaj jest

> BTW. Według biostara twoja płyta obsługuje max Celka 2.4 ;-)
> http://www.biostar-usa.com/cpusupport478.asp

ciekawe
moze nie zrobili update'u strony po wydaniu nowego biosu

dzieki niezmierne za rady

lukasz