Re: Tuner Ferguson za 300-400 zł.

Autor: axel <axel_at_bankier.pl>
Data: Wed 01 Feb 2006 - 20:46:12 MET

Użytkownik "Madzia" <biusciastaWYTNIJTO@op.pl> napisał w wiadomości
news:40c0.000001c9.43e0e0c6@newsgate.onet.pl...
> Siema
> Nie wiedziałam gdzie mam wrzucić ten topic :(, mam nadzieje, że będziecie
> wyrozumiali :)
> Mam pytanka:
> - gdzie można znaleść wykaz wszystkich programów, które można odbierać
> przy
> pomocy tunera Ferguson za 300- 400 zł ?
> - czy na tym tunerze można odbierać jakieś programy pornograficzne ?

> Podejrzewam mojego ojca, że chce sobie kupić ten tuner tylko dla
> pornografii.
> Już raz go kiedyś przyłapałam na oglądaniu pornografii. Gdy ojciec
> [...]

Madziu !
A ile Ty masz latek......i przeglądasz porno od ojca ?!!!
Nie wydaje Ci się, że ojciec jest już dorosły i.....już od dawna UPRAWIA
porno z mamusią ?!!!! I oglądanie porno wcale mu już może NIE
ZASZKODZI.....a może wręcz odwrotnie....urozmaici jego i mamusi życie
erotyczne ?!
Na koniec....Cię może pocieszę.....i owszem, można oglądać na Fergusonie
porno, lecz dopiero po wgraniu specjalnego (czytaj: pirackiego !)
oprogramowania ! ponieważ te strony są zakodowane a opłaty stosunkowo
wysokie !!!
A więc....

axel