touchpad w lapku - nadaje się do drobnych działań jako mini tablet?

Autor: w.p. <ptaku2_wywalto_at_tlen.pl>
Data: Wed 01 Feb 2006 - 16:53:04 MET

Może dziwne pytanie...
Czy touchpad w notebooku nadaje się do drobnych działań jako mini tablet?
Np do niewielkich korekcji pod GIMPem, czy PS ?
Bo ostatnio robiłem niewielkie korekty zdjęć z cyfry i przy okazji pobawiłem się
w dość precyzyjne cyzelowanie szczegółów - i myszką to szło strasznie.

Nie wiem czy warto brac lapka z samym TrackPointem czy zaczaić się na wersję
która ma także Touchpada...

Niestety nie miałem okazji za bardzo się pobawić tymi urządzeniami - na ogół
przy laptopach leżały myszki :)

Pozdrawiam

w.p.

--