Re: Drukarka/faks/skaner

Autor: WL <ni_at_ma.com>
Data: Wed 01 Feb 2006 - 16:48:13 MET

Paszczak wrote:
> Macie może jakieś propozycje? W archiwum znalazłem jakieś propozycje
> sprzed roku - Brothera (bleh!) i Panasonica (bleh! bleh!). HP Laserjet
> 3030 wygląda rachitycznie, natomiast Laserjet 2840 już lepiej (kolor,
> ma port Ethernet). Więc może ten 2840?
>
> P.

Nie wiem jaki masz budzet. Kyocera FS1118 to moje wskazanie. Jesli
drukujesz ok 15000 stron rocznie to roznica w cenie miedzy HP a tym
urzadzeniem po roku Ci sie zwroci (zalezy jakiego HP bierzemy pod uwage).
Cena netto z ADFem okolo 2500, funkcjonalnosc ekstra
(faks/kopiarka/skaner/scan to mail, scan to ftp/scan to folder).
I jak to Kyocera - 2 lata gwarancji na drukarke, na beben 3 lata lub 100
tys. stron, oryginalne tonery tanie jak woda.

WL