Re: touchpad w lapku - nadaje się do drobnych działań jako mini tablet?

Autor: Saiko Kila <fnvxbxvyn_at_phgzr.vqrn.arg.cy>
Data: Wed 01 Feb 2006 - 18:52:14 MET

Z Otchłani wyskoczył demon, wcielił się w istotę znaną jako
*w.p.*, która zaskrzeczała:
> Czy touchpad w notebooku nadaje się do drobnych działań jako mini tablet?
> Np do niewielkich korekcji pod GIMPem, czy PS ?

Nie nadaje się, za niska precyzja. Lepszy jest prawdziwy mini tablet i
to tylko pod warunkiem że będzie to Pentagram Quadpen. ;)

> Nie wiem czy warto brac lapka z samym TrackPointem czy zaczaić się na wersję
> która ma także Touchpada...

To naprawdę kwestia osobistych preferencji. Ja wolę touchpady, są ludzie
którzy preferują "łechtaczki" a na touchpady nie patrzą. Jeśli bierzesz
touchpad to lepszą sławą niż Alps cieszy się Synaptics /alps jest zwykle
w trochę tańszych notebookach/

> Niestety nie miałem okazji za bardzo się pobawić tymi urządzeniami - na ogół
> przy laptopach leżały myszki :)

Trzeba było spróbować bez myszki. :) Ja po kilku godzinach pracy z
touchpadem szukam przez dwa dni takiego samego na pełnej klawiaturze
desktopa. Ale do gier wolę jednak myszę (znam ludzi którzy gracją w FPS
na touchpadzie).

--
Saiko Kila
Unregistered Windows User #7.29581131e8