Re: Sektory HDD

Autor: wik <wik_at_badmail.org>
Data: Wed 01 Feb 2006 - 16:37:07 MET

dnia Wed, 01 Feb 2006 16:17:03 +0100 Remek napisal(a):

> Mam prośbę do posiadacza / użytkownika HDD Seagate
> Barracuda 40 GB Typ - ST340016A, o przesłanie mi na priv
> zrzutów (*.dmp lub *.txt) pierwszych 63 sektorów dysku.

czy mi sie zdaje, czy to wszystko jest tworzone podczas
tworzenia systemu plikow na dysku? i chyba w zaleznosci
od systemu plikow rozna jest zawartosc tych pierwszych sektorow.

> P.S. Te cyferki w sygnaturce to mój maill w ASCII.

jak dla mnie mozesz tam napisac co chcesz, nawet swoj pesel zakodowac
w kodzie piatkowym, byle tylko sygnaturka byla poprawna, a wiec popraw
prosze delimiter.

--
pozdrawiam
wik at dokuro.org