problem z MP3 Playerem (Easy Touch)

Autor: Atlantis <marekw1986NOSPAM_at_wp.pl>
Data: Tue 31 Jan 2006 - 15:06:11 MET

Witam!!!

Nie tak dawno kupiłem sobie playerka EasyToucha (256 MB, z radiem FM)
oraz dwa akumulatorki 800 mAh z ładowarką. Zauważyłem niestety kilka
niepokojących objawów - najpierw czasem zdarzało mu się samoczynnie
wyłączyć, na ekranie pojawiał się napis "Waiting" po czym znów się
uruchamiał - zupełnie jak gdyby ktoś wyciągnął na ułamek sekundy
bateryjkę. Dzisiaj stało się coś jeszcze dziwniejszego - słuchałem
radia, bateria była prawie pusta więc się wyłączył, ale w dosyć dziwny
sposób - gdy na niego spojrzałem ekran był pusty i świecił na zielono,
nie reagował na żaden przycisk, więc spróbowałem go zresetować przez
wyjęcie baterii - ciągle to samo, ekran tylko świecił, tyle tylko, że
nieco ciemniej. Po kilku godzinach ponownie włożyłem baterię, pograł
kilka minut i znów powtórka...
To wygląda na wadę baterii czy raczej coś jest nie tak z odtwarzaczem?

# /George Orwell - Rok 1984/