Re: Wtyczka - złaczka

Autor: dziobu <kpawelXXX_at_XXXkr.onet.pl>
Data: Tue 31 Jan 2006 - 14:56:43 MET

Dnia 1/31/2006 2:23 PM, Użytkownik Piotr K napisał:
> Witam
>

> http://www.pf40.adrem.pl/tmp/wtyczka.jpg
>
> Poszukuje 30 sztuk takich wtyczek. Mogą byc stare, z koncowkami
> kabelków.
> Mogą byc tez podwójne.
>
> Ma to jakis symbol/nazwe bo bez tego szukanie w necie jest raczej
> szukaniem igiełki w stogu siana.
> Czy jest cos takiego do dostania?
>
> Chętnie odwdzięcze się za pomoc "w temacie".
>
> Piotr
>
> (Nie odsyłajcie mnie do sklepow elektronicznych bo do najblizszego w
> wiekszym miescie mam 100 km.)

Szukanie igły w stogu siana zajęło ok minuty.
http://tiny.pl/mxb4

Do sklepu nie musisz jechać bo sami przyślą. A w sklepie komputerowym
nigdy nie widziałem takich złącz dostępnych osobno.

--
Pozdrawiam                                       | _ \| __|/ __|/ __|
Paweł Konarski                                   |  _/| __|\__ \\__ \