Re: Co się stało z komputerem??

Autor: <freemanek_at_gazeta.SKASUJ-TO.pl>
Data: Tue 31 Jan 2006 - 14:53:01 MET

aidahow <asd@asd.pl> napisał(a):

> Biorąc pod uwagę ze jest podłączona i nie spalona ;) Bo zasilanie jest.

No mi też wydaje się to dziwne.... zakładajac, że karta graficzna padła, bo
miała już z 5 lat - GF2 mx 440, to czy nie powinno być słychać jakieś odgłosy
przy włączaniu kompa - typu Biiiiiip, jak ma to czasem miejsce gdy komp nie
wykryje karty graficznej, no i ta dioda od zasilania mnie niepokoi.....