Re: uszkodzenia komputera przez zasilacz ???

Autor: rtn <rtn_at_spam?nie_dziekuje.o2.pl>
Data: Sat 28 Jan 2006 - 22:13:45 MET

Pszemol wrote:

> U ciebie bylo najprawdopodobniej tak:
> - padl sobie zasilacz (przeciazony, burza, itp)
zasilacz padl gdy komputer byl wylonczony, jakis sfont bylo czuc, zostal
odlaczony od pradu. W zasilaczu chyba jakas diodka i otoczenie bylo
spalone. W przypadku ATX wiem, ze to moze nie miec wplywu, ze byl
wylaczony ale jednak wydaje mi sie to dziwne zeby uszkodzil reszte.

> - z powodu zwarcia na zlaczu zasilania dysku posypaly sie iskry
no dobra tego nie rozumiem, skad wzielo sie zwarcie na zlaczu zasilania
dysku, sciezki przepalilo podczas awarii poprzedniego zasilacza czy co?