Re: Migracja OS (WinXP) na większy dysk - klonowanie partycji systemowej itp.

Autor: och.karol <och.karol_at_xl.usunto.wp.pl>
Data: Sat 28 Jan 2006 - 20:16:25 MET

Użytkownik "Redart" <redart@op.pl> napisał w wiadomości
news:drgc9g$s3k$1@news.onet.pl...
> Użytkownik "J.M.Oizo" <oizo[nospam]@autograf.pl> napisał w wiadomości
[...]
> Użycie Partition Magica rozważałem właśnie jako sposób na powiększenie
> partycji po kopiowaniu. [...]

Zanim zdecydujesz się na używanie tego wątpliwej jakości programu przejrzyj
sobie archiwum grup i poczytaj o problemach ludzi, którzy używali PM.
Oczywiscie, są i tacy co używają i problemów nie mają ale co będzie jak
znajdziesz się w tej drugiej grupie?
Po za tym nie widać, żeby ludzie narzekali na inne programy.
Ja osobiście polecam Paragon Drive Backup 6.0 i poczytanie literatury na
stronach M$ i nie tylko.

--
pozdr
karol