Re: Migracja OS (WinXP) na większy dysk - klonowanie partycji systemowej itp.

Autor: Redart <redart_at_op.pl>
Data: Sat 28 Jan 2006 - 20:41:47 MET

Użytkownik "och.karol" <och.karol@xl.usunto.wp.pl> napisał w wiadomości
news:drgfun$ps8$2@inews.gazeta.pl...
> Zanim zdecydujesz się na używanie tego wątpliwej jakości programu
> przejrzyj sobie archiwum grup i poczytaj o problemach ludzi, którzy
> używali PM. Oczywiscie, są i tacy co używają i problemów nie mają ale co
> będzie jak znajdziesz się w tej drugiej grupie?
> Po za tym nie widać, żeby ludzie narzekali na inne programy.
> Ja osobiście polecam Paragon Drive Backup 6.0 i poczytanie literatury na
> stronach M$ i nie tylko.

Niestety ...
PM juz ściągniety, zainstalowany, pierwszy rzut oka na ekran rozpalił mnie
jak mało co ...
Nie ma już odwrotu ...

Pocieszam sie, że w końcu nie grzebię na dysku z danymi, tylko na
świeżutkim.
Jak nie wyjdzie to żadnej tragedii nie będzie. On sobie będzie kopiował, a
ja sobie
będę oglądał film z żoną i córą ... :)