Re: Migracja OS (WinXP) na większy dysk - klonowanie partycji systemowej itp.

Autor: Redart <redart_at_op.pl>
Data: Sat 28 Jan 2006 - 19:14:08 MET

Użytkownik "J.M.Oizo" <oizo[nospam]@autograf.pl> napisał w wiadomości
news:drg9is$qrv$1@inews.gazeta.pl...

> Partition Magic w wersji trial (podajesz mu zły kod przy instalacji)
> potrafi skopiowac partycje bezproblemowo i powiekszyc.
> Ja go od zawsze uzywam bez kodu i smiga :)

Użycie Partition Magica rozważałem właśnie jako sposób na powiększenie
partycji po kopiowaniu. Ale spytam się dla pewności: czy z użyciem Partition
Magica rzeczywiście stworzę sobie kopię gotową do bootowania systemu ?
Tzn. restart kompa, przestawiam w biosie drugi dysk jako bootujacy
(a nawet wywalam stary a drugi robię jako mastera) i szast-prast -
bootuje się na nowym, wszystko gra ?

I druga kwestia: kiedyś już się bawiłem w powiększanie partycji itp, ale
zdaje się, że potem miałem kłopoty z dorobieniem sobie dodatkowych
partycji fdiskiem kiedy chciałem linuxa postawić. Na co muszę zwrócić
uwagę, żeby sobie na wstępie nie zablokować możliwosci późniejszego
postawienia linuxa ?