Re: UPS - pilne!

Autor: botanix <botanix_at_master.pl>
Data: Sat 28 Jan 2006 - 02:10:36 MET

> Witam!
> Mam nowego kompa, ktory mnie "dosc duzo" kosztowal. Do tego sie
> przeprowadzilem i w nowym mieszkaniu bardzo czesto pada prad na
> kilkanascie
> (dziesiat) min. Potrzebuje UPSa, ktory zapewni zasilanie dla kompa,
> monitora, skanera i drukarki. Oczywiscie zalezy mi na UPSie z
> oprogramowaniem umozliwiajacym ustawienia czasu wylaczenia kompa,
> uruchomienia lub wylaczenia odpowiednich programow itp. Jestem gotowy
> wydac
> na ten sprzet ok 2 000 zl.
> Znalazlem cos takiego:
> [...]
Do 2000zl to takiego który utrzyma kompa,monitor,skaner i drukarke przez
45min nie znajdziesz ;).Zobacz ten
http://sklep.komputronik.pl/pelny.php?id=14359 2000VA i 1350wMax co przy
obciazeniu jakie normalnie idzie na kompa czyli niech bedzie te 500wat max
powinien w przyblizeniu trzymac ci kompa min 25-35 min ( nigdzie nie jest
napisane ale latwo policzyc ).
Pozdrawiam
Botanix