UPS - pilne!

Autor: SoBeK <znpvrfbo_at_cevi4.barg.cy>
Data: Fri 27 Jan 2006 - 23:19:26 MET

Witam!
        Mam nowego kompa, ktory mnie "dosc duzo" kosztowal. Do tego sie
przeprowadzilem i w nowym mieszkaniu bardzo czesto pada prad na kilkanascie
(dziesiat) min. Potrzebuje UPSa, ktory zapewni zasilanie dla kompa,
monitora, skanera i drukarki. Oczywiscie zalezy mi na UPSie z
oprogramowaniem umozliwiajacym ustawienia czasu wylaczenia kompa,
uruchomienia lub wylaczenia odpowiednich programow itp. Jestem gotowy wydac
na ten sprzet ok 2 000 zl.
        Znalazlem cos takiego:
http://www.ab-data.pl/produkt.php?produkt=105100020
ale na stronie firmy, jest napisane, ze ten sprzet bedzie dzialal max 15
min a nie 60. Moze ktos juz sie spotkal z tym modelem?
        W sumie UPS musi dac 800 W (lubie duza rezerwe) i przytrzymac kompa przez
ok 25-45 min. Prosze o jakies porady i/lub informacje.
Z gory dziekuje za pomoc
Pozdrawiam

--
Pozdrawiam