Re: ModeCom Feel 400W i AC fan Pro TC

Autor: Komuch <komuch_at_--USUN-TO--komuch.pl>
Data: Fri 27 Jan 2006 - 21:14:44 MET

Jacek Maciejewski napisał(a):

> Oczywiście. I melduj o wynikach :)

No działa.

Co prawda o gwarancji musze już zapomnieć :P
Wymieniłem oba wentylki.
Jeden pcha ze środka obudowy powietrze do wewnątrz zasilacza, drugi
wyrzuca ciepłe na zewnątrz i ogrzewa mój pokój ;)
A tak poważnie, to aż tak bardzo się nie grzeje.

W porównaniu do tego co było, to jest znacznie lepiej i ciszej.

Teraz musze pomyśleć nad chłodzeniem grafiki (Asus R X700) i chipsetu
(NF4U na Abit KN8-Ultra)
Płyte dopiero jak tą wyślę i wróci mi stabilna, bo narazie to nie mogę
dobrego słowa na to MOBO powiedzieć !

Jak to wycisze, to będzie naprawde cicho.

Generalnie udało się z zasilaczem :)

Pozdrawiam