Re: Wasz sposob na cisze

Autor: Tomek Banach <tbanan_bez__at_poczta.onet.pl>
Data: Fri 27 Jan 2006 - 21:09:40 MET

W wrote:

> 189 zł na allegro,ciszy absolutnej nie zapewnia ale ludzkie ucho ma
> próg słyszalności

swego czasu pogrzebalem w sieci i z tego co ludzie pisali to Nexus
Drive-A-Way (http://www.nexustek.nl/driveaway.htm) byl najlepszym
rozwiazaniem ale test ktory wygrzebalem troche mnie nei przekonuje -
http://www.3dgameman.com/vr/nexus/driveaway/video_review_03.html

Wiadomo kwestia kasy, mi na ninje starczylo ale wiedzialem ze to
bedzie pelne rozwiazanie problemu z wiatrakiem na procesorze na
polsrodki juz minie troche nie stac :) Przy pelniejszym portfelu napewno
kupilbym ktoras z takich kieszeni ;)

--
Pozdrawiam Tomek