Re: ModeCom Feel 400W i AC fan Pro TC

Autor: RudeBoy <poczta_at_SPAM_BLOKmwds.pl>
Data: Fri 27 Jan 2006 - 18:18:15 MET

Komuch napisał(a):
> Witam
>
> Mam ten zasilacz, ale strasznie głośne wiatraki są.
> Postanowiłem wymienić oba w zasilaczu na AC Fan Pro TC
>
> Mają regulacje predkości, w zależności od temperatury ...
>
> Już wymieniłem, jeszcze nie podłączałem.
>
> Jak myślicie, podłączać czy też nie ?
>
> Sprzedający z allegro (AAC) stwierdził, że one się do zasilacza nadają.
>
> Co Wy na to ?
>
> Pozdrawiam

Ja w Feel-u 35 (jeden wentyl) zalozylem taki wlasnie AC Fan Pro TC i
podlaczylem go w plyte gl. Duzo siszej a zasilacz sie nie grzeje. Inna
sprawa ze wymieka ogolnie ten zasilacz i teraz sie zastanawiam nad czym
mocniejszym ale sama wymiana wntyla udala sie i dziala juz dlugo.

--
RudeBoy Selecta
ASUS K8N-E DELUX + SEMPRON 64 3000+ + 1024MB DDR PQI + MAXTOR 200GB SATA