Re: LCD 20" - NEC

Autor: PaPi <aaa_at_bbb.ccc>
Data: Fri 27 Jan 2006 - 13:02:30 MET

> Tak właśnie czytam opinie w sieci - dość trudno znaleźć cokolwiek, ale jak
> już coś jest o 2080UXi, to bardzo pozytywnie.

Nie mam zadnego doswiadczenia z modelem wyzszym - tj. 2080.
Wszystko co pisalem tyczylo 2070.

> Alternatywą jest Sony S205KB - znalazłem tylko jedną opinię na jakiejś
> stronie z 'reviewsami', średnio pochlebną.

Sony... Chyba raczej nie. Tam nie bedzie SIPSowej matrycy jak w NECu.
Co prawda moze do CADa ma to niewielkie znaczenie ale Sony na MVA jakie
widzialem (jakis drogi >2000zl 19') smuzyl wyraznie przy np. scrolowaniu
stron WWW.

> Ten NEC za to jest strasznie 'klocowaty', na jakimś takim wielkim wielkim
> zawiasie z tyłu.

No niestety NEC sa ladne "inaczej" :-) i albo sie pogodzisz albo szukaj
czegos innego.

Pozdrawiam
PaPi